Popradský výrobca majonéz a lahôdok chce zvýšiť podiel na domácom trhu

Podtatranský výrobca majonézových a lahôdkových produktov, rybacích výrobkov a dressingov so sídlom v Poprade uzavrel vlani hospodárenie so ziskom. Potvrdili to hospodárske výsledky, ktoré spoločnosť dosiahla a vytvorila zisk pred zdanením vo výške viac ako 96.000 eur. Celkový obrat firmy bol pritom na úrovni viac ako 3,66 milióna eur. TASR o tom informoval generálny riaditeľ výrobnej a obchodnej spoločnosti Perkins, a.s., Poprad Peter Bendik.

POPRAD. „Najväčší podiel na tržbách má predaj majonézových výrobkov, medzi produkty obľúbené medzi slovenskými spotrebiteľmi patria tiež lahôdkové šaláty a lahôdkové výrobky,“ uviedol. Zodpovedným manažmentom produkcie sa podarilo docieliť aj zníženie nákladov na hospodársku činnosť, ktoré za sledované obdobie predstavujú sumu 3,53 milióna eur. „K 31.12.2014 spoločnosť eviduje majetok v hodnote 2,2 milióna eur. Vlastné imanie sa v porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka zvýšilo na hodnotu 162.000 eur. V porovnaní s rovnakým obdobím predchádzajúceho roka došlo k poklesu celkového objemu bankových úverov a ostatných záväzkov,“ dodal Bendik s tým, že z pohľadu časovej štruktúry zaznamenala spoločnosť ku koncu minulého roku aj zníženie dlhodobých bankových úverov. Celkové záväzky sa v medziročnom porovnaní znížili o 322.000 eur a krátkodobé záväzky o 192.000 eur. Zároveň na konci vlaňajška spoločnosť evidovala 88 stálych zamestnancov. Firma chce v tomto roku v prvom rade ďalej zvyšovať svoj podiel na slovenskom trhu, aj preto pripravuje nové výrobky.

(tasr)

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *