Veľakrát sa stretávame s výrokmi, ktoré ovplyvňujú náš úsudok, a to až do takej miery, že im začneme veriť bez ohľadu na to, či je to pravda alebo nie. Väčšinou tieto výroky vyhlasujú ľudia, ktorí v danej oblasti nemajú dostatočné vedomosti, alebo im tieto vedomosti úplne chýbajú. Vedia však natoľko ovplyvniť iných ľudí, že im začnú veriť a pochybné výroky začnú podávať ďalej.
Šírením takýchto výrokov nakoniec vznikne mýtus, ktorý daný produkt, o ktorom je reč, úplne znehodnotí. Znehodnotený produkt sa potom len ťažko predáva a trvá dlhší čas, kým zase nadobudne dôveru u konzumenta. Takéto mýty kolujú tiež o hovädzom mäse a je na kompetentných, aby tieto mýty vyvrátili a hovädziemu mäsu prinavrátili znovu vážnosť.
Viac sa dočítate v ROĽNÍCKYCH NOVINÁCH č. 4.