Rovnako, ako výrobcovia automobilov, kde nie je dôležité len to čo je pod kapotou, ale aj to, aký má automobil dizajn, tak aj výrobcovia traktorov idú rovnakou cestou. Za všetko hovorí dizajnový koncept „ZETOR by Pininfarina“, ktorý bol predstavený na medzinárodnom veľtrhu Agritechnica v Hannoveri. Spoločný výtvor českého producenta legendárnych traktorov ZETOR a talianskeho dizajnového štúdia Pinifarina, mal čestné miesto uprostred expozície spoločnosti ZETOR TRACTORS a.s.
Budúcnosť je v rozširovaní portfólia
Značka ZETOR okrem toho, že predstavila novú dizajnovú štúdiu vizuálu nových traktorov, predstavila aj budúcu stratégiu značky, kde primárnym cieľom je rozšírenie modelových tried z aktuálnych štyroch, až na šesť. Táto stratégia bola započatá v roku 2013, kedy prišli na trh s modelovou triedou traktorov ZETOR MAJOR, pričom rozširovanie najnovšie podporila aj staronová modelová trieda šesťvalcových traktorov ZETOR CRYSTAL. Určite najväčším lákadlom hannoverskej expozície bol dizajnový koncept „ZETOR by Pininfarina“, nasledovaný spomínanými modelovými triedami, avšak predstavený bol tiež prototyp trojvalcového traktora s výkonom 49 konských síl, ktorý vytvára základ pre piatu modelovú triedu traktorov ZETOR. „Naše ciele pre ďalšie roky sú jasne stanovené a to rozširovanie produktového portfólia a upevnenie pozície značky ZETOR na kľúčových trhoch. Predstavením našich produktových a dizajnových noviniek tak vychádzame v ústrety požiadavkám našich zákazníkov. To potvrdzuje a rozširovanie modelových tried traktorov a inovácie vykonávané v rámci existujúcich produktov. Naša stratégia a smerovanie značky dáva príležitosť novým obchodným partnerom, ktorých by sme radi oslovili,“ povedal Adam Žert, riaditeľ predaja a marketingu spoločnosti ZETOR TRACTORS a.s.
Celý článok v RN č. 49