24.11.2016 | 12:11
Autor:
Kategorie:
Štítky:

V starostlivosti o zákazníka pomáhajú moderné technológie

O tom, že informačné technológie hýbu svetom niet pochýb, veď sú súčasťou nášho každodenného života. Nájsť ich napríklad v takej poľnohospodárskej technike tiež nie je problém. V závislosti od tej ktorej značky sa líšia komplexnosťou využitia alebo pomenovaním, účel však majú rovnaký. V rámci tohto sa teda inteligentné technológie využívajú viac, či menej aj v praxi, pri obsluhe poľnohospodárskej techniky. Komplexným a vzájomne poprepájaným systémom, ktorý ponúka značka John Deere, zastúpená spoločnosťou Agroservis spol. s r.o., je systém FarmSight.

FarmSight

Spoločným pomenovaním komplexnej starostlivosti o zákazníka od firmy John Deere je systém FarmSight. Ten zahŕňa tri základné faktory a to techniku, inteligentné technológie a servisné zabezpečenia zo strany predajcu techniky. A práve vďaka kombinácii inteligentných strojov, najnovších komunikačných technológií a špecifickej poradensko-servisnej činnosti, sa otvárajú dvere novým riešeniam vo využívaní mechanizácie. Keďže značka John Deere je dlhoročným producentom poľnohospodárskej techniky a možno povedať, že patrí k lídrom v danej oblasti, adekvátnym spôsobom zavádza aj inteligentné technológie do svojich strojov. „Značka John Deere, to nie sú iba stroje z pohľadu „železa“, ale aj stroje z pohľadu inteligencie. Či už je to navádzanie, monitorovanie alebo poľná dokumentácia, to všetko prispieva k tomu, aby bola zabezpečená efektívnejšia prevádzka strojov John Deere, ale aj lepšie celkové hospodárenie so vstupmi na poliach. Aj pri značke John Deere dnes už nájdeme klasický kolesový traktor s výkonom prevyšujúcom 400 konských síl, avšak naozaj efektívne využívať takýto traktor je nevyhnutnosťou, pokiaľ má priniesť jeho prevádzka želaný efekt. Vráťme sa ale k podstate systému FarmSight, ktorého využívaním získa zákazník niekoľko výhod. Z pohľadu logistiky strojového praku hovoríme predovšetkým o jeho optimalizácii. Ďalším prínosom využívania systému FarmSight je zvýšenie výkonnosti, vďaka získaným údajom, ktoré sú nevyhnutné pre správne rozhodovanie sa z hľadiska maximálnej produktivity a efektivity. Pri oboch spomenutých výhodách hovoríme o telematike JD Link, ktorá je súčasťou komplexného systému FarmSight. Diaľkové monitorovanie a servisná podpora zahŕňajúca analýzu diagnostických kódov potom slúži pre maximalizáciu bezporuchovej prevádzky stroja. No a v neposlednom rade je systém FarmSight aj o plánovaní prác, analýze výsledkov a všetkého ostatného, kde prostredníctvom webovej aplikácie MyJohnDeere.com, ktorá komunikuje v slovenskom jazyku, si dokáže používateľ stroja alebo riadiaci pracovník, priamo z pohodlia kancelárie utvoriť celkový obraz o priebehu každej sezóny, každom druhu prác, alebo každej pracovnej operácii,“ opísal v úvode systém FarmSight, Ing. Eugen Mizerák, produktový manažér firmy Agroservis spol. s r.o. pre techniku John Deere.

Celý článok v RN č. 47

Pridaj komentár

Pridaj komentár

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down