Výživárska spoločnosť Sano pôsobí na slovenskom trhu už vyše 23 rokov. Ide o nemecký rodinný holding, ktorý predstavuje poprednú značku v oblasti výživy hospodárskych zvierat. O jej fungovaní, víziách a aktivitách u nás ako i vo svete nás informoval Mgr. Martin Stieranka, prokurista spoločnosti Sano - Moderná výživa zvierat s. r. o.
rn rozhovor
S akými novinkami ste oslovili chovateľov v tomto roku?
„Naša spoločnosť za ostatný rok prešla niekoľkými výraznými zmenami. Jednou z najdôležitejších je asi komplexný redesign loga. Keďže staviame na našej tradícii, v logu spoločnosti sme spravili len jemné úpravy. Modernejší vzhľad získal aj vďaka novému typu písma. Klasické, zaužívané rozmery sme ponechali, logo však súčasne pôsobí vyváženejšie a dynamickejšie. Firma Sano a naše produkty reprezentujú zdravý rast podniku. Preto sme z loga odstránili lineárnu čiaru, ktorá evokovala viac nečinnosť ako rast. Claim taktiež neostal bezo zmeny - Sano. Die Tier-Ernährer. Veta „Výživa zvierat pre zdravie a zisk“ bola úzko spätá so spoločnosťou Sano a jej firemným logom. V minulosti bol tento slogan na mieste, no v súčasnosti už nie je aktuálny. Slovo „zisk“ totiž u mnohých vyvolalo skôr negatívne konotácie a nie je zlučiteľné s dnešným chápaním, aká dôležitá je pohoda zvierat. Preto sme staré krédo nahradili novým, výstižnejším: Sano. Die Tier-Ernährer. Slogan, žiaľ, z jazykového hľadiska nie je možné identicky preložiť, no v preklade znamená približne: Sano. Výživári zvierat. Venujeme sa výžive zvierat a perspektívne budeme presadzovať práve túto víziu. Nie sme predajcovia krmiva, ale poradcovia v oblasti výživy zvierat. Našim cieľom nie je len dodávať produkty! Podniku chceme odovzdávať naše poznatky, požadovanú pridanú hodnotu a denne sprevádzať chovateľov v otázkach výživy zvierat. To je náš postoj s jasným odkazom: Sme Sano. Váš poradca pre výživu zvierat.“
Celý rozhovor si možno prečítať v ROĽNÍCKYCH NOVINÁCH č. 48.