24.04.2019 | 10:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Skupina Heineken zaznamenala v 1. kvartáli 2019 nárast zisku aj predaja

Holandská pivovarnícka skupina Heineken zaznamenala v 1. kvartáli 2019 nárast zisku aj objemu predaného piva, napriek neskoršiemu termínu veľkonočných sviatkov.

Čistý zisk druhého najväčšieho pivovaru na svete sa za tri mesiace do konca marca 2019 zvýšil na 299 miliónov eur z 260 miliónov eur v rovnakom období vlani.
Pivovarnícka skupina, ktorej okrem značky Heineken, patria aj ďalšie značky, napríklad Tiger a Sol, v stredu uviedla, že konsolidovaný objem predaného piva v prvých troch mesiacoch roka vzrástol o 4,3 % na 52,7 milióna hektolitrov. To je v súlade s prognózou analytikov.
Pod tento výsledok sa podpísal rast predaja takmer na všetkých trhoch. V USA však Heineken zaznamenal pokles predaja o stredne veľké jednociferné číslo, ale v oboch Amerikách jeho organicky predaj stúpol o 3,2 %.
V Afrike, na Blízkom východe a vo východnej Európe dosiahol Heineken dvojciferný nárast predaja. Medzi hlavné trhy s dvojciferným rastom patrili Brazília, Južná Afrika, Rusko, Čína, Spojené kráľovstvo, Nigéria, Mexiko, Rumunsko a Nemecko.
Spoločnosť potvrdila svoj výhľad na rok 2019 a očakáva, že jej prevádzkový zisk sa zvýši o stredne veľké jednociferné číslo.

(tasr)

Pridaj komentár

Pridaj komentár

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down