Americká potravinárska spoločnosť Kraft Foods Group zaznamenala vo 4. štvrťroku minulého roku zvýšenie zisku, pod čo sa čiastočne podpísalo znižovanie nákladov. Informoval o tom portál RTTNews.
Firma, ktorá vznikla v roku 2012 odčlenením od pôvodnej Kraft Foods, ktorá sa následne premenovala na Mondelez International, sa chce sústrediť najmä na znižovanie nákladov, keďže Mondelez International prevzala v rámci spomínaného procesu známe značky ako Oreo a Chips Ahoy, kde sa očakáva rýchlejší rast. Okrem znižovania nákladov sa Kraft Foods Group snaží aj o oživenie značiek ako Kool-Aid, Jell-O a Tang.
Za 4. štvrťrok 2013 dosiahol Kraft Foods Group zisk 931 miliónov USD (680,80 milióna eur). Na porovnanie, v rovnakom období predchádzajúceho roka spoločnosť zaznamenala zisk 90 miliónov USD.
Kvartálne tržby vzrástli na 4,6 miliardy USD. Tesne tak zaostali za odhadmi analytikov, ktorí počítali s tržbami na úrovni 4,63 miliardy USD. (tasr)