12.05.2015 | 03:05
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Kofola vykázala za 1. štvrťrok hrubý zisk 16,45 milióna eur

O 3,8 % menej výrobkov predal v 1. štvrťroku medziročne výrobca nealkoholických nápojov skupina Kofola. Za rovnaké obdobie dosiahol hrubý zisk 16,45 milióna eur, čo znamená nárast o 6,9 % v porovnaní s rovnakým obodrím vlaňajška.

BRATISLAVA. Hospodársky výsledok skupiny Kofola v uplynulom štvrťroku najviac ovplyvnila zložitá situácia na poľskom trhu, ako aj fakt, že firma sa snažila napriek riziku mierneho zníženia objemu predaja sústrediť na zvyšovanie ziskovosti. Pozitívnym signálom sú rastúce predaje na Slovensku, ale aj o 59 % vyššie príjmy z predaja ovocných a zeleninových štiav UGO na českom trhu. V prvom kvartáli sa neoddeliteľnou súčasťou skupiny Kofola stala slovinská značka Radenska, čo Kofole otvorilo cestu na perspektívne balkánske trhy. "Teraz sa sústredíme predovšetkým na to, aby bola firma zisková v dlhodobom horizonte. To so sebou prináša i fakt, že krátkodobo môžu niektoré naše hospodárske ukazovatele mierne klesať," komentuje Jannis Samaras, generálny riaditeľ skupiny Kofola. Skupina Kofola je jeden z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov s 8 výrobnými závodmi na 5 európskych trhoch. Celkovo skupina zamestnáva 2300 ľudí. TASR informovala spoločnosť Kofola.

(tasr)

Pridaj komentár

Pridaj komentár

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down