12.07.2021 | 06:07
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Náhradné diely pre Vašu techniku na dosah ruky

Spoločnosť AGROSERVIS spol. s r.o. je jedným z najvyhľadávanejších predajcov poľnohospodárskej techniky na Slovensku. Nie je to však len o ponuke silných značiek, ktorými John Deere, KUHN, BEDNAR, alebo DIECI bezpochyby sú, ale dôležitú rolu pri úspešnom pôsobení zohráva servisné zázemie a dostupnosť náhradných dielov. Servisní technici spoločnosti vďaka najnovším poznatkom a technickému vybaveniu dokážu poskytnúť údržby a opravy promptne a čo je najdôležitejšie, kvalitne a so zárukou.

             Vezmime si napríklad takú značku John Deere. Výrobca je známy tým, že už počas vývoja svojich nových strojov testuje svoje náhradné diely a všetky odporúčané náplne, vďaka čomu dokáže technika s logom jeleňa dosahovať tie najlepšie prevádzkové parametre. Nemenej dôležitými sú servisní technici, ktorí sú vyškolení v školiacich strediskách John Deere. Vďaka tomu disponujú vždy najnovšími poznatkami o servise poľnohospodárskej a komunálnej techniky. Ak sa spoja tieto dva elementy, a teda dôkladne preškolení servisní pracovníci a originálne a dostupné náhradné diely, zákazníkovi sa dostane toho, čo potrebuje najviac – spoľahlivý a promptný servis. A presne to je oblasť, na ktorej si spoločnosť AGROSERVIS zakladá. Oprava stroja by totiž bez náhradných dielov nemohla prebehnúť. Originálne náhradné diely ponúkané spoločnosťou AGROSERVIS tu tak nie sú len pre to, aby zákazník neprišiel o záruku, ale aj preto, aby bol so svojím strojom po oprave či údržbe rovnako spokojný, ako keď sa mu dostal do rúk po prvýkrát.

           S blížiacou sa špičkou sezóny spoločnosť priamoúmerne navýšila, tak ako každoročne, svoje skladové zásoby. Je to možné aj vďaka novým priestorom centrálneho skladu, ktorý bol v Komárne otvorený pred troma rokmi. Rozšírenie skladovacej plochy z niekdajších 500 m2 na terajšiu výmeru 1 200 m2 znamenalo výrazný posun vpred v súlade s filozofiou spoločnosti. Tá sa pozostáva najmä, ako názov spoločnosti napovedá, z kvalitného a silného servisného zázemia, ktoré dokáže riešiť promptne akýkoľvek problém.

Deväť servisných stredísk pod drobnohľadom AGROSERVISU

           Priamo pod spoločnosť AGROSERVIS patrí 9 servisných stredísk: Komárno, Turnianska Nová Ves, Hybe, Pstruša, Rimavská Sobota, Tovarníky, Trnava, Levice a Oravská Poruba. Centrálny sklad spoločnosti AGROSERVIS v Komárne zabezpečuje náhradné diely pre celé Slovensko ako aj všetky tieto pobočky. Momentálne v ňom nájdeme viac, ako dvadsaťtisíc rôznych položiek v celkovej hodnote 3,5 mil. EUR, vďaka čomu je firma pripravená pokryť dopyt po náhradných dieloch aj počas najvypätejšej časti roku. Gro z týchto náhradných dielov tvorí nosná značka John Deere (70 – 80 %), no nájdeme medzi nimi samozrejme aj drvivú väčšinu najpoužívanejších náhradných dielov všetkých značiek z portfólia AGROSERVISU - KUHN, BEDNAR, DIECI, Oros, Zurn, Bondioli Pavesi, Irtec, Brantner, či Perard.

             Kontinuálny prísun a prehľadné rozdelenie všetkých skladov je základom rýchlej dodávky náhradných dielov. Aj preto sú náhradné diely na stroje John Deere dodávané zo skladu v Nemeckom Bruchsale na dennej báze, odkiaľ putujú do centrálneho skladu náhradných dielov spoločnosti AGROSERVIS v Komárne. Sem sa diely dostávajú pravidelne v ranných hodinách a putujú do haly rozdelenej na dve časti. V jednej časti haly sú uskladnené náhradné diely s vysokou hmotnosťou, zatiaľ čo v druhej sa nachádzajú menšie náhradné diely, ktoré nájdu svoje miesto v policových regáloch.

            „Spoločnosť AGROSERVIS spol. s r.o. robí všetko pre to, aby pokryl potreby svojich zákazníkov a tým napĺňal aj hlavnú myšlienku spoločnosti, ktorá pozostáva zo silného servisného zázemia. Všetky diely na ponúkané stoje chceme mať skladom a snažíme sa byť v tomto smere najlepší na Slovensku,“ uviedol Ing. Dionýz Novák, vedúci pracovník centrálneho skladu v Komárne a pokračuje: „Diely však na našich skladoch nesmú stáť, a preto máme náš systém spoločných skladových zásob, ktorý prepája všetky naše sklady po celom Slovensku. Vezmite si príklad. Náš servisný technik je v teréne, kde určí servisnú poruchu. Na mieste si dokáže otvoriť program, vďaka ktorému sa dostane sa k údajom o skladových zásobách na jednotlivých pobočkách. Zákazníkovi tak dokáže na mieste vytvoriť cenovú ponuku na náhradné diely a následne i objednávku, ktorú naši skladníci začnú okamžite na najbližšom stredisku pripravovať tak, aby boli náhradné diely k dispozícii v podstate okamžite.“

Promptné dodávky dielov

            Spoločnosť AGROSERVIS však ponúka svojim zákazníkom aj možnosť doručenia náhradných dielov priamo na adresu zákazníka. Ing. Attila Szabó, operatívny manažér spoločnosti AGROSERVIS uvádza, že zákazníci majú v tomto prípade na výber z dvoch možností. „K dispozícii je služba Economy, ktorou je zákazníkovi jeho zásielka doručená v priebehu 3-5 dní, alebo služba Express, vďaka ktorej sa zákazníkovi dostanú do rúk náhradné diely už na nasledujúci deň. Zákazník nie je pri objednávke nijako obmedzovaný rozmermi tovaru, a tak si môže objednať filtre, sieťky a špagáty pre lisy na okrúhle a hranaté balíky, či napríklad i balenia originálnych mazív značky John Deere.“ Náhradné diely sa v oboch prípadoch balia podľa slov zástupcov spoločnosti na rozvoz priamo v centrálnom sklade Komárno. AGROSERVIS minulý rok centralizoval riadenie externých skladov a aj vďaka tomu sa dodávky náhradných dielov ešte viac zefektívnili. Po rannom príchode súčiastok s autom dochádzajú súčiastky na príjem tovaru. Objednávka z inej pobočky, ako je centrálny sklad putuje priamo do sekcie, kde sú náhradné diely pripravené na výdaj a rozvoz. V regáloch pri výdajnom mieste sú umiestnené súčiastky pre osobný odber zákazníkov, alebo pre servisného technika, ktorý si náhradné diely objednal. Objednávka zahŕňa svoje číslo, meno servisného technika, a napríklad typ stroja, vďaka čomu je všetko pripravené na samotný servisný úkon.

            Zástupcovia spoločnosti hovoria aj o výhodných ponukách. Spoločnosť AGROSERVIS sa totiž snaží zákazníkom prinášať špeciálne zľavy, či už v rámci akcie predsezónnych zliav, alebo aj celoročne. Náhradných dielov je podľa slov Ing. Dionýza Nováka viac, ako dostatok, keďže sa spoločnosť pripravila na žatvu tak, aby boli zákazníci čo najspokojnejší. „Na našich strediskách máme zadelené služby celoročne, vďaka čomu sú naši servisní pracovníci pripravení pomôcť zákazníkom i počas žatevnej špičky. Na webovej stránke spoločnosti AGROSERVIS si môže zákazník vyhľadať pracovníkov a kontaktovať ich počas služby, poprípade aj cez víkend. V Komárne sa nestále, aj cez víkend nachádza pracovník, ktorý koordinuje preberanie a výdaj tovaru, vďaka čomu sme schopní vydať náhradné diely aj v nedeľu – napríklad klinový remeň cez žatvu. Popritom sú tu dvaja skladníci, ktorí majú na starosti len obsluhu zákazníkov. Skladníci dokážu obslúžiť naraz dvoch zákazníkov. Prichádza zákazník, na monitore ukážu online katalóg náhradných dielov cez Parts Advisor. Skladník dokáže zákazníkovi okamžite podať informáciu, či sa daný náhradný diel nachádza na sklade. Náš systém sa snažíme vždy vyladiť do najmenšieho detailu a preto chystáme v budúcnosti aj nemalú investíciu do systému Dealer Parts, ktorý umožní objednanie náhradných dielov kuriérskou službou priamo ku zákazníkovi.“

             Najjednoduchším spôsobom objednania náhradných dielov na pobočke je podľa Ing. Attilu Szabóa vyhľadávanie náhradných dielov podľa VIN čísla. Pracovníci sú však schopní zákazníkovi pomôcť zákazníkovi vyhľadať akýkoľvek náhradný diel v online katalógu aj za pomoci zadania typu stroja. Výdaj náhradných dielov nemôže prebehnúť bez predchádzajúcej objednávky. Výdaj je tak riešený z viacerých dôvodov, mimo iného i kvôli tomu, aby spoločnosť disponovala presnými štatistikami o množstve predaných náhradných dielov na rozličné stroje a informáciami o jednotlivých zákazníkov, vďaka čomu im dokáže následne poskytovať aj person alizovanejšie servisné služby.

            „Keď si od nás zákazník zakúpi svoj nový stroj, našim cieľom je naučiť ho, ako sa má oňho čo najlepšie starať tak, aby mal jeho stroj dlhú životnosť, podával najlepšie výkony a aby ho jeho prevádzka stála čo najmenej. A ak už má dôjsť ku nejakej poruche, snažíme sa byť na túto situáciu čo najlepšie pripravení,“ dodáva na záver Ing. Dionýz Novák.

Pridaj komentár

Pridaj komentár

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down