02.10.2012 | 03:10
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Svetlo

Kvalita z našich regiónov. Remeslo má zlaté dno. Adoptuj si kravičku. Z nášho dvora. To sú len niektoré z iniciatív či obchodných značiek, ktoré ich tvorcovia uviedli do života v uplynulom, relatívne nedávnom období.

Všetky tieto počiny majú spoločného menovateľa: kladú si za cieľ vychovávať nášho občana k zvýšenému spotrebiteľskému patriotizmu. Alebo mu aj priamo ponúkať pôvodné výrobky vysokej kvality, zhotovené z domácich surovín.
Na prvý pohľad sa môže zdať, že tých iniciatív a kampaní je už akosi priveľa. A že takto sa zbytočne trieštia sily. Do určitej miery to môže byť aj pravda.
Samozrejme, bolo by lepšie a účinnejšie, keby u nás jestvovala jedna univerzálna značka a jedna univerzálna spotrebiteľská kampaň. Lenže nie nadarmo sa v pospolitom ľude vraví: Kde nič nie, tam ani čert neberie.
A keďže chýba jasná, zrozumiteľná i účinná myšlienka a iniciatíva zhora, trebárs zo strany štátu alebo zo strany ináč takto naoko vplyvných záujmových komôr, zväzov či združení, niet sa čo čudovať, že iniciatívy sa chytili ľudia „tam dole“.
Lebo lepšie je zapáliť malú sviečku ako po celý život preklínať tmu.
BOHUMIL URBÁNIK

Pridaj komentár

Pridaj komentár

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down