V Bratislave sa nedávno konal už 23. ročník veľtrhu Danubius Gastro a zároveň aj 22. ročník veľtrhu ITF Slovakiatour. Kombinácia veľtrhov, zameraných na cestovný ruch, gastronómiu a potravinárstvo, prináša zdravé ovocie.
BRATISLAVA. Veľtrh Danubius Gastro ponúkol bohatú paletu potravín, vrátane nápojov, vína, kávy a rôznych ingrediencií. Na veľtrhu nechýbali ani progresívne riešenia pre potravinársky priemysel, pekárne, obchod a baliarne potravín. Podľa organizátorov veľtrhu Danubius Gastro v tomto roku opäť potvrdil rastovú tendenciu z ostatných rokov, a v počte vystavovateľov i výstavnej plochy dosiahol najvyššie ukazovatele od tzv. krízových rokov 2008 a 2009.
Súčasťou veľtržného diania boli špecializované subvýstavy, zamerané na poľovníctvo a oddych, wellness a fitness, ako aj výstava obalových materiálov a baliacej techniky Gastropack a výstava strojov a technológií Exposhop.
Exponáty od 732 vystavovateľov z 21 krajín, ktoré boli umiestnené na celkovej výstavnej ploche, predstavujúcej 36 tisíc štvorcových metrov, si za štyri dni výstavy pozrelo 70 174 návštevníkov.
Veľtrh Danubius Gastro využili na prezentáciu aj viaceré potravinárske firmy, samosprávne organizácie a profesijné zväzy, pôsobiace v odvetví poľnohospodárstva a potravinárstva, ba i niektoré poľnohospodárske družstvá. Za všetky spomenieme aspoň PD Liptovské Revúce z okresu Ružomberok, ktoré sa v Bratislave predstavilo svojim „ovčím programom“, či PD Tvrdošovce, z okresu Nové Zámky, ktoré zasa vsadilo na výrobky z rakytníka, ktoré ponúkajú pod obchodnou značkou Tvrdošovské zlato.
(Viac sa dočítate v týždenníku Roľnícke noviny)