11.06.2021 | 12:06
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Kompaktný rad Landini prechádza na Stage V

Taliansky výrobca predstavil nové kompaktné traktory MISTRAL2 – rad traktorov, ktorý je akýmsi ktoré by sa mali do výroby dostať v priebehu tohto mesiaca. . Nový rad ponúka rozsiahlu revolúciu, vďaka použitým motorom značky Yanmar, ktoré vyhovujú emisným normám Stage V.

1,9 litrový trojvalcový motor s turbom a medzichladením poskytuje pre nové modely traktorov MISTRAL 2-055 a 2-060  maximálnych výkonov 49, respektíve 57 konských síl, s maximálnym krútiacim momentom 180 a 200 Nm, ktorý je k dispozícii pri 1200 otáčkach za minútu. Výrobca uvádza, že vďaka týmto parametrom sa jeho traktory MISTRAL2 zaraďujú do špičky vo svojej triede. Pri prechode na novú emisnú normu musia konštruktéri hľadať spôsoby, ako implementovať nový systém úpravy spalín. V tomto prípade využili dizajnérske schopnosti a odborné znalosti inžinierov spoločnosti Argo Tractors, ktorým sa podarilo udržať svetlú výšku stroja zavedením systému úpravy výfukových plynov na bočnej strane kapoty, vďaka čomu umožňujú obsluhe dokonalý výhľad zo sedadla traktora. Toto riešenie predstavuje pre Landini Mistral2 výhodu oproti konkurencii, vďaka čomu je tento traktor vhodný nielen pre typické špecializované poľnohospodárske aplikácie, ale aj pre prácu v komunálnej sfére , napríklad pri údržbe pozemkov verejných parkov a všeobecných terénnych úpravách.

Nový rad ťaží z výhod rodiny traktorov Landini, ktoré sú už predstavené vo vyšších výkonových triedach, a poskytuje zároveň efektívne riešenia v oblasti agility, kompaktnosti a ekologickej udržateľnosti. Dôležitou novou funkciou je dostupnosť prepínača Engine Memo, ktorý umožňuje pracovníkovi ukladať otáčky motora a rýchlo ich načítať praktickým tlačidlom na pravej konzole.

Landini Mistral2 je k dispozícii v dvoch konfiguráciách: Standard , ktorá je dostupná pre verzie s platformou alebo kabínou, a GE (Ground Effect), ktorú si môže zákazník zaobstarať iba pre verziu s platformou. Zníženú verziu bolo možné skonštruovať vďaka použitiu vyhradených zadných redukčných prevodov a prednou nápravou, ktorá ďalej znižuje celkovú výšku kapoty a blatníkov od podložky, čo z nej robí vynikajúcu voľbu pre prácu pod skleníkmi.

Mechanická power shuttle prevodovka je k dispozícii vo verziách 12/12 alebo 16/16 rýchlosťami, s možnosťou pojazdu plazivými rýchlosťami s minimálnou rýchlosťou 220 m/h .

Kabína FOPS sa môže pochváliť moderným a funkčným dizajnom a je namontovaná na silentblokoch, ktoré ju izolujú od hluku a vibrácií. Medzi komfortné vybavenie patrí tiež klimatizácia, sklopné predné okno a rádio. Ovládacie prvky sú ergonomické a užívateľsky prívetivé a samotná konštrukcia ochranného rámu ponúka vynikajúci výhľad.

Pre denné využitie traktora je k dispozícii 40-litrová palivová nádrž. Zvýšený hydraulický prietok 35 l/min., zaisťuje dostatočnú zdvihovú silu zadného trojbodového závesu a špeciálne čerpadlo riadenia dodatočných 20 l/min .

Systém zadného trojbodového závesu kategórie môže zdvihnúť až 1 200 kg a systém predného trojbodového závesu, voliteľne aj s vývodovým hriadeľom alebo bez neho, do 400 kg , zatiaľ čo sú k dispozícii 3 ďalšie  ventily (2 štandardné ventily a 1 voliteľný ventil). Ovládacie prvky sú nainštalované na novej pravej konzole. Zadný mechanický vývodový hriadeľ je k dispozícii v dvoch rôznych rýchlostiach 540 a 540E ot./min a synchronizovaných pojazdových rýchlostiach. Predná náprava s dvojitým pohonom má vo verziách STD aj GE elektrohydraulický uzáver diferenciálu „Hydralock“.

Viac sa dočítate v týždenníku Roľnícke noviny.

Pridaj komentár

Pridaj komentár

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down