Rozšíriť ponuku Agrokomplexu - Výstavníctvo Nitra, š. p., o ďalšie výstavy je cieľom nového riaditeľa Ľubomíra Martinku. Súčasné portfólio produktov chce rozšíriť o výstavy, zamerané na cestovný ruch a komunálne služby, oživiť chce prezentáciu poľnohospodárov.
Ľ. Martinka sa funkcie ujal 1. januára 2011, vyhral výberové konanie, vypísané ministerstvom pôdohospodárstva. V manažérskej oblasti sa chce zamerať na konsolidáciu, modernizáciu, systémovosť a transparentnosť. V oblasti marketingu chce urobiť komunikáciu otvorenejšou a chce hľadať nové, účinnejšie formy propagácie výstaviska. Počíta sa aj s elektronizáciou služieb.
Ako informoval Marek Baluška, manažér marketingu Agrokomplexu, nový riaditeľ chce vytvárať podmienky pre širšiu prezentáciu rozvoja regiónov a vidieka. Na Agrokomplex chce prilákať viac laikov i odborníkov. Počas výstav a veľtrhov plánuje organizovať vhodné sprievodné akcie pre odborníkov, návštevníkom však chce zároveň poskytnúť viac relaxu, zábavy a kultúry. Pre rozvoj komunikácie s odborníkmi chce vytvoriť biznis centrum.