Ojedinelý úspech zaznamenala spoločnosť Vinidi, s.r.o., Bratislava so svojou etiketou na svetovej súťaži World Label Awards.
Hlavnú cenu a prvé miesto získala etiketa vína Frankovka modrá, informovala spoločnosť. Spoločnosť má dva druhy etikiet, v bielom vyhotovení na biele a ružové vína a v čiernom vyhotovení pre vína červené. Porotcov súťaže zaujala práve čierna verzia. Autorom etikety je Vladimír Plecho z Trnavy a výrobcom Marzek etiketten z Rakúska.
Etiketa sa podľa informácií spoločnosti dá charakterizovať ako puristická s dominantným vyobrazením loga spoločnosti na čiernom podklade, ktoré je tvorené červeným nápisom Vinidi a zlatým slnkom, ktoré symbolizuje slnkom prehriate juhozápadné svahy vinohradov, kde sa rodia vína s veľkým potenciálom. Okrem toho sa na etikete nachádzajú len povinné údaje. Súťaž World Label Awards združuje asociácie jednotlivých kontinentov. Na súťaži sa zúčastnili etikety z USA, Japonska, Európy, Austrálie a Nového Zélandu a taktiež z Indie.