16.10.2013 | 08:10
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Alternatíva k supermarketom zažíva boom

Vysoká kvalita ponúkaných produktov v spojení s výhodnou cenou, sila spoločnej značky, marketingová podpora, celoslovenské pokrytie, aj zariadenie predajne podľa posledných trendov – takto sa snažia drobní predajcovia bojovať s tlakom obchodných reťazcov.

To dobré máte blízko. Práve pod týmto heslom vznikla sieť predajní Môj obchod, ktorá združuje nezávislých majiteľov obchodov s potravinami a rozličným tovarom po celom Slovensku. Projekt, ktorý na jeseň 2012 odštartovala spoločnosť METRO Cash & Carry SR, poskytuje drobným regionálnym i mestským predajniam balík podpory založený na ucelenej identite, výhodnej ponuke tovarov a aktívnej obchodnej spolupráci s veľkoobchodom. Drobní predajcovia dokážu týmto spôsobom citeľne zvýšiť svoju konkurencieschopnosť, no zároveň si ponechávajú suverenitu a nezávislosť. Za rok fungovania na Slovensku sa do obojstranne výhodnej spolupráce zapojilo už viac ako 100 predajní a počet záujemcov neustále rastie.
"Maloobchodníci tvoria tretinu našich obratov - s ich úspechom je spätý aj úspech veľkoobchodu METRO. Je pre nás preto logickým krokom snažiť sa neustále prichádzať s novými produktmi a službami, ktoré im pomôžu uľahčiť podnikanie," hovorí Axel Hluchy, generálny riaditeľ METRO Cash & Carry SR.
Pilierom obchodnej spolupráce METRO s maloobchodníkmi je profesionálny marketing a letáková podpora s pravidelnými akčnými ponukami na vybraný tovar. Produkty, ktoré sa v letáku Môj obchod objavia, pritom vyberá aliancia tvorená samotnými majiteľmi predajní spoločne s METRO a zapojení maloobchodníci môžu ťažiť z lepších nákupných cien tovaru a ďalších partnerských či vernostných výhod.
Projekt Môj obchod už dlhšiu dobu úspešne funguje aj v ďalších krajinách, kde METRO pôsobí, napríklad v Poľsku pod názvom Odido, či v Českej republike ako Můj obchod.
Hlavné benefity projektu Môj obchod: - Zvýšenie konkurencieschopnosti a zachovanie nezávislosti zapojených prevádzok - Ucelená marketingová podpora: jednotné logo a značka, pracovné odevy pre predavačov, POS materiály, letáková podpora distribuovaná koncovým zákazníkom do poštových schránok v spádovej oblasti prevádzky, spoločná webová stránka www.imojobchod.sk  - Poradenstvo a vzdelávanie zo strany METRO: trendy v predaji a zariadení predajne - Široký sortiment vlastných značiek ARO a Fine Food – spojenie vysokej kvality s výhodnou cenou - Celoslovenské pokrytie: na vidieku aj v mestách po celom Slovensku.

(tasr)

 

-mag- (15.10.2013)

Pridaj komentár

Pridaj komentár

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down