06.03.2013 | 08:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Kofola kúpila sieť barov UGO Juice v Česku a na Slovensku

Praha 6. marca (TASR) - Popredný český výrobca nealkoholických nápojov Kofola sa vrhol na nový druh podnikania. Firma kúpila v Česku a na Slovensku sieť barov s ponukou čerstvých lisovaných ovocných a zeleninových stav. Informuje o tom na svojej internetovej stránke český denník Mladá fronta Dnes.

Spolu s kúpou rodinnej firmy UGO Juice začala Kofola na trhu ofenzívu aj s novým radom produktov - čerstvými šťavami, ktoré plní do PET fliaš.
      Kofola získala vo firme UGO Juice 75-% podiel, zvyšných 25 % si ponechal doterajší riaditeľ Marek Farník, ktorý firmu pred siedmimi rokmi založil. Prosperujúce bary Farník údajne nepredáva pre peniaze, ale aby zabezpečil ich ďalší rast pod silnou značkou. Koľko Kofola zaplatila za 12 barov v Česku a tri na Slovensku obe strany taja.
      Jednu z najstarších sietí tzv. fresh barov v Česku čaká po vstupe Kofoly vizuálna zmena a ďalšia expanzia na rušné miesta vo veľkých mestách, a tiež do vybraných predajní supermarketov, na univerzity a do obchodných centier.
      Kofola už do nových technológií na výrobu prírodných stav investovala stovky miliónov korún. UGO šťavy sa od štiav v baroch okrem obmedzených chutí (kombinácie jablka s cviklou, zelerom, mrkvou a kapustou) líšia iba technologickým procesom zvaným paskalizácia. Pri ňom sa extrémne vysokým tlakom ničia nežiaduce látky, čo predlžuje trvanlivosť nápoja až na tri týždne. Kofola chce výrazne zvýšiť výrobu štiav balených do PET fliaš a exportovať ich na Slovensko alebo do Poľska.

(tasr)

Pridaj komentár

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2022 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down