21.05.2013 | 03:05
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Na Hornej Nitre o rozvoji vidieckeho turizmu

Primárnym cieľom občianskeho združenia LOCUS a Oblastnej organizácie cestovného ruchu (OO CR) región Horná Nitra - Bojnice je podpora a rozvoj vidieckeho turizmu na Hornej Nitre.

PRIEVIDZA. Občianske združenie a OOCR deklarujú ako svoje hlavné aktivity propagáciu regiónu, a to prostredníctvom účasti na veľtrhoch cestovného ruchu, tvorby propagačných materiálov o regióne či vytvorením internetovej aplikácie, ktorá bude pozostávať z panoramatických záberov lokalít regiónu. Oba subjekty v súvislosti s ich činnosťou podali aj žiadosti o dotácie na príslušné ministerstvá. O dotáciu od Pôdohospodárskej platobnej agentúry v rámci Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v súvislosti s programom Rozvoj vidieka vo výške 80.000 eur požiadal v marci tohto roku LOCUS. Združenie má v súčasnosti osem členov, vrátane niekoľkých regionálnych podnikateľských subjektov.

Ako uviedol štatutár občianskeho združenia a starosta obce Šútovce Miroslav Rajčo, dotácia by mala financovať projekt, ktorý územne pokrýva obce regiónu, pričom aktivity projektu sa budú realizovať na území najmenej 16 obcí. "Z hľadiska cestovného ruchu patrí región Horná Nitra k najpozoruhodnejším na Slovensku, a to vďaka pestrej palete rozmanitých zážitkov v každom období roka, ktoré tu má návštevník možnosť zažiť. Aktivity projektu sú systematickým súborom marketingových aktivít pre zvýšenie atraktívnosti vidieckeho regiónu," vysvetlil.

Združenie v rámci projektu medzi svoje aktivity zaradilo účasť na výstavách cestovného ruchu, a to pod záštitou Slovenskej agentúry cestovného ruchu. "Jednotlivé výstavy sme zvolili s ohľadom na provenienciu súčasných a potenciálnych návštevníkov regiónu. Propagačná aktivita bude zahŕňať územie najmenej 16 obcí regiónu a zároveň všetky podnikateľské subjekty, ktoré sú členom združenia. Radi by sme sa zúčastnili veľtrhov v Moskve, vo Varšave, Viedni či Budapešti," doplnil M. Rajčo.

Druhou aktivitou združenia je príprava a tlač propagačných materiálov. "Tie by mali propagovať Hornú Nitru ako jeden celok, teda ako destináciu vidieckeho cestovného ruchu. Propagovať by sa mali základné služby ako je ubytovanie a stravovanie, ale aj všetky doplnkové služby, ktoré sú hlavnými atraktivitami regiónu. Použité by mali byť predovšetkým pre návštevníkov veľtrhov cestovného ruchu ako trvalý zdroj informácií o regióne, ale aj priamo v regióne pre zvýšenie informovanosti širokej verejnosti o službách regiónu," doplnil informácie o ďalšej aktivite združenia M. Rajčo.

(tasr)

Pridaj komentár

Pridaj komentár

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down