Na pozíciu riaditeľa marketingu v organizácii Donau Soja nastúpil dňa 1. júla tohto roku Dirk Vollertsen. Ide o manažéra s dlhoročnými skúsenosťami v tejto oblasti, ktorý má za úlohu vybudovať základy udržateľného rastu na trhu pre značky Donau Soja a Europe Soya.
VIEDEŇ. Asociácia Donau Soja siaha po manažmente na najvyššej úrovni. Pre Donau Soja teraz pracuje už aj Dirk Vollertsen, skúsený 52-ročný odborník na priemysel a manažment hodnotového reťazca.
Dirk Vollertsen za posledných desať rokov vybudoval a viedol marketingové oddelenie nemeckej asociácie Bioland. Predtým strávil desať rokov ako riaditeľ poľnohospodárskej obchodnej spoločnosti. Dirk Vollertsen je vyučený farmár a vyštudoval aj priemyselné inžinierstvo na univerzite vo Weihenstephane v Bavorsku.
Hlavné ciele
Dirk Vollertsen sa stal súčasťou medzinárodnej spoločnosti, ktorá od roku 2012 podporuje produkciu vysoko kvalitnej sóje bez genetických modifikácii a s kontrolovaným pôvodom z regiónu v okolí Dunaja.
Hlavnými cieľmi činnosti asociácie Donau Soja je podpora regionálnej produkcie sóje v súlade s definovanými kritériami kvality, a tiež tvorba podpornej a konzultačnej infraštruktúry, určenej pre celú sieť produkcie.
Značky Donau soja a Europe Soya predstavujú výrazný podiel na ponuke bielkovín v Európe. Producentom potravín a krmív asociácia ponúka príležitosť na prechod k európskej a k certifikovanej sóji.
Dopyt po organickej sóji rastie, na čo asociácia v roku 2014 reagovala uvedením na trh sóje s označením Organická kvalita.
(Viac sa dočítate v týždenníku Roľnícke noviny)