21.02.2016 | 04:02
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Tradícia kráča v ústrety modernizácii

Viac ako 40 rokov sa na stoloch spotrebiteľov objavujú produkty značiek NOVOFRUCT a OVKO. Aj tradícia však kráča v ústrety modernizácii, a tak sa vo firme už čoskoro chystá novinka v podobe spustenia e-shopu.

NOVÉ ZÁMKY. Nová, efektívna a moderná forma predaja tak zabezpečí nejednému milovníkovi detských výživ či hotových pokrmov nákup širokého sortimentu priamo z pohodlia domova.

K výnimočnému kroku tejto potravinárskej spoločnosti sa vyjadril Ing. Pavol Uhrin, konateľ a spoločník NOVOFRUCT SK, s.r.o.: „V súčasnosti e-shop využíva už viacero potravinárskych spoločností ako ďalšiu formu predaja. Z tohto dôvodu aj firma NOVOFRUCT SK, s.r.o., zaviedla túto novinku s cieľom mať výrobky, dostupné každému zákazníkovi.“

Okrem e-shopu si spoločnosť NOVOFRUCT už v minulom roku zvolila netradičnú marketingovú formu komunikácie, a to v podobe vlaku, ktorý je pomenovaný podľa spoločnosti ako rýchlik NOVOFRUCT. Tento rýchlik má „obrandovaný“ jeden vozeň s príznačným sloganom Cestuj s chuťou.

(Viac sa dočítate v Roľníckych novinách)

 

Pridaj komentár

Pridaj komentár

denník / newsletter

Odoslaním súhlasíte so spracovaním osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení.
Copyright © 2023 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down